Najpierw należy uzmysłowić sobie jak istotną funkcję w życiu wszystkich ludzi pełni internet. To właśnie internet okazał się najbardziej opłacalnym kanałem dystrybucji usług, w dużej mierze dzięki ich łatwej dostępności i szerokiemu wyborowi. Także promocja w dzisiejszych czasach w dużej mierze mieści się w ramach internetu. Największe światowe marki inwestują ogromne pieniądze w reklamę w social media czy w reklamy w Google AdWords.

Wyszukiwarka Google ma aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach Polaków. W miesiącu dokonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Warto też dodać, że aż 70% Polaków codziennie korzysta z internetu. Jak więc być widocznym w Google?

Ponad 200 czynników ma wpływ na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się Twoja witryna. Wśród nich znajdziemy ilość linków, które prowadzą do Twojej witryny, jakość i unikalność treści oraz ilość słów kluczowych. https://levelrank.net/blog-seo/co-musi-umiec-copywriter/ . Według statystyk nawet 90% użytkowników internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyszukiwania i nawet 51% osób wchodzi jedynie w pierwszą wyszukaną stronę.

Co wchodzi w skład działań SEO?

SEO są to wszystkie ruchy, mające na celu uzyskanie najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Działań tych dokonują eksperci, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy potrafią skutecznie pozycjonować stronę internetową. Ciągle zmieniające się algorytmy Google powinny być nieustannie monitorowane tak, żeby dobierać najlepszą możliwą strategię dla każdej strony klienta. Po pierwsze trzeba zadbać o trzy podstawowe elementy: -optymalizację kodu, czyli porządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, żeby zlikwidować wszelkie błędy, nadać jej większą prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków. -link building, czyli wszelkie działania , które mają na celu promocję witryny w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych poprzez jej linkowanie. -optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.

Dlaczego pozycjonowanie jest tak bardzo ważne?

Znajdowanie się ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyników wyszukiwania to gwarancja lepszej rozpoznawalności marki, zaufania klientów i realnego powiększania sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!

Tagi: Biznes Online

Brak komentarzy

Zostaw komentarz